Avis clients

Sur un total de : 715 notes

Posté par : V. - dimanche 12 janvier 2020

Very nice room and great service. Breakfast cooked to order was quick and very well done.

Posté par : M. - lundi 06 janvier 2020

Overall, it was a great experience as the room was perfect and the hotel is in a perfect location as well. We joined the hotel as part of celebrating our engagement. Upon arrival, the person at the front desk congratulated us on our engagement and then proceeded to ask us if we wanted to upgrade to a larger room for 50 EUR per night. We found this inappropriate given we were celebrating something personal and also that our existing room was quite large. I would expect better service for this type of hotel and celebrating this type of life moment.

Posté par : J. - dimanche 05 janvier 2020

Merci et bravo pour votre accueil, la déco belle et originale sans être ostentatoire, la qualité de vos services (le petit déjeuner 6 étoiles !) ... bref que des compliments pour un séjour inoubliable !

Posté par : T. - dimanche 05 janvier 2020

Great hotel unusual yes but loverly room s and great helpful staff close to some great restaurants Idea for see the town

Posté par : M. - samedi 04 janvier 2020

Hôtel de charme de grande classe où l’on se sent comme à la maison JF Morvan

Posté par : B. - vendredi 03 janvier 2020

Quel havre de paix pour ce cocon lové au cœur du vieux Bordeaux...personnel décontracté classe mais bien à sa place... rien à redire, ni trop, ni trop peu... encore mille merci...

Posté par : L. - vendredi 03 janvier 2020

A lovely hotel ! We really enjoyed the unique designer elements of the decor; daring and playful artistic characteristics which gave extra pleasure to the peaceful environment.

Posté par : C. - jeudi 02 janvier 2020

The YNDO is perfectly situated for Bordeaux. It's a Beautiful Boutique Hotel with very attentive staff. The one down side is a shortage of dining facilities with a very basic menu.

Posté par : O. - jeudi 02 janvier 2020

Tripadvisor

Posté par : C. - mercredi 01 janvier 2020

Bon séjour dans cette belle maison de maître au personnel très sympathique et passionné par leur métier. Petit-déjeuner excellent. Seul bémol, la taille de la chambre et l'absence de baignoire d'où la note de 3/5 pour le rapport qualité/prix. Cependant nous recommandons cet hôtel.